Pages

Tuesday, April 05, 2011

~plan~

Salam Alayk...

(post kali nie tak ilmiah sikit.. abaikan saja ekk..)

Officially saya dan sahabat2 seposting dengan saya
sudah mengakhiri posting untuk tahun 3 sejak semalam lagi...
Sekarang nie kami sudah memulakan cuti akhir semester...
Ramai juga yang dah balik rumah
Ader juga yang menghabiskan masa pergi berjalan2
Currently saya still di dalam bilik saya di ktdi
Masih terfikir2 nak buat ape waktu cuti sem kali nie
Mama ader tanyer bile saya nak balik Ipoh..
Hehehe.. saya plan balik next week..
Kalau member2 seposting tanye pun saya jawab benda yang sama..
Diorang pelik kowt kenapa saya nie terlebih rajin nak stay kat kolej..
Huhuhu..
sebenarnya saya ader program hujung minggu nie...
Program anjuran KARISMA (JIM)
Program nie saya tidak tahu secara detail macam mana tentatifnya
tapi saya dan sahabat2 seusrah tidak sabar2 untuk join
InsyaAllah nanti saya postkan entry after program tersebut...
hehehe...

Hmm cuti kali nie saya plan banyak benda nak buat
Antaranya saya nak buat Elective posting
tapi tempatnya belum decide lagi
selain tu saya juga bercadang
nak buat tuisyen free untuk budak form 3
sebabnya adik saya yang ke-6 tu akan menduduki PMR tahun nie
mungkin saya ambil 2-3 orang jer kowt
subject yg saya akan focus mestilah maths and science...
saya tak nak ambil ramai2 nanti susah pulak
kalau tibe2 ader emergency kena pergi mana2

selain tu saya juga dapat banyak undangan perkahwinan dari senior2 saya
aish.. ramai betul yang kawen sejak akhir2 nie
yang saya nak pergi sangat mestilah kenduri kawen kak su dgn cip
sebab kak su nie ex-naqibah saya masa waktu 1st year dulu
sweet sangat diorang nie
saya dah plan dengan kak mah dan sahabat2 seSG..
kami nak pergi berkonvoi..
dengan senior2 bakal final year sekali..
Barakallah.. semoga bercinta sampai ke syurga...
Bilalah pulak mase saya nak tibe nie...hehehe

Dikesempatan cuti ini juga saya mahu menyahut cabaran seorang sahabat saya
yang nie tak boleh nak diberitahu
yang pastinya lihatlah hasilnya bila sem baru buka

InsyaAllah semua sahabat2 saya akan naik tahun 4
Semoga Allah memberikan yang terbaik buat kita semua...
InsyaAllah...

Jazakillah...

p/s: tergendala plan nak keluar ptg nie... hujan lebat... jom banyakan berdoa..tyme yg sangat afdal untuk memohon drpd Allah... Goodluck buat semua sahabat yang akan menduduki osce intenal medicine esok..  Chaiyok!!! moga Allah permudahkan urusan kalian semua....


p/s2: terbanyak pulak plan cuti kali nie.. kita hanya mampu merancang tetapi Allah sahaja sebaik2 perancang.. semoga Allah permudahkan urusan... insyaAllah...

0 comments:

Post a Comment