Pages

Thursday, March 03, 2011

untuk sekian kalinya...

Salam Alayk...

Untuk sekian kalinya saya absent kelas... 
Entahlah....
nie kali kedua saya absent
1st tyme masa teaching Prof Jagen
dua2 mase tyme surgery posting
mengade2 tul badan nie.. 
Agaknye dah fatigue sangat kowt
Hari2 kene datang ward awal2 pagi
Teaching and ward round (yg nie baru jer kene pakse)
dah lame kowt tinggalkan habit pergi ward awal2 pagi
Bila terpaksa rela pergi
tu yang badan merajuk
aduhai
sekarang nie dah kene headache and leg pain
huhuhu
mentang2 ler team vascular
tibe2 lak develop leg pain
sbnrnye dah lame ader sejak O&G lagi
tp ignore jer
sekarang nie rase semakin teruk lak
jgn lar kene varicose vain or ischemic limb
saya nak jadi doktor
kene fit and healthy
maybe dah lame tak pergi jogging kowt
huhuhu
pasnie nak turun pergi jog every evening
regardless saya ader teaching sampai petang 
or nak dekat exam..
fighting!!!

citer laen lak
tibe2 semalam abah call mase time lecture
abah suruh saya balek ipoh minggu nie
sebab nyer buah rambutan kat blakang rumah dah masak
comel betol
ingatkan ader kes urgent ape2 ke suruh balek
hahaha
memang hari tu mase cuti suruh mama simpan sikit 
kalau rambutan dah masak
sorry mama and abah
angah tak boleh balek this week
ade program plus nak siapkan CWU
huhuuhu
next week dah kene submit
=(

p/s: ari nie tak der SG... lega ckit.. nak wat CWU smpai siap.. doakan saye yer... Jazakillah

0 comments:

Post a Comment